وبلاگ رسمی کار در منزل

تمام کارهای معتبر ، مرتبط در خانه را اینجا بیابید . . .

وبلاگ رسمی کار در منزل

تمام کارهای معتبر ، مرتبط در خانه را اینجا بیابید . . .

وبلاگ رسمی کار در منزل
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

شارژآمد | شارژ کنید و میلیونر شوید

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

با استفاده از برنامه شارژ آمد می توانید سیم کارت های خود را شارژ کنید و میلیونر شوید.




شارژآمد در یک نگاه:
شارژآمد که مخفف شارژ و درآمد هست توسط تیم حرفه ای از برنامه نویسان سیستم بانکی راه اندازی شده است. هدف اصلی این برنامه این است که ضمن خرید شارژ موبایل و اینترنت از همه اپراتورهای موجود کشور از طریق ایجاد یه پلتفرم و منطق شبکه ای هم شارژ ارزان تر بخریم و هم از شارژی که دیگران خریداری میکنند درامد داشته باشیم.


شرایط و قوانین کسب درآمد:
با خرید شارژ: با هر خرید شارژ ۳۵ از درصد از تخفیف حاصل از خرید شارژ را به صورت امتیاز دریافت کنید.
با خرید دوستان: از هر خریدی که دوستان شما انجام میدهند ۲۵ درصد از تخفیف حاصل از خرید شارژ او را به عنوان امتیاز دریافت می کنید.
سهم مشارکت هفتگی: اگر در طول هفته حداقل یک خرید داشته باشید و همچنین حداقل ۳ نفر از دوستانتان خرید داشته باشند، بر اساس مبلغ خرید، سهم مشارکت دریافت خواهید کرد.
امتیاز هفتگی: هر هفته به ۵۰ نفر اول که خود یا دوستانشان بیشترین خرید را داشته اند، امتیاز و جایزه ای جداگانه ای تعلق می گیرد.


شارژ بخرید و درآمد کسب کنید.

در شارژآمد علاوه بر سهولت در خرید شارژ، می توانید از طریق معرفی برنامه به دوستانتان درآمد قابل توجهی را کسب کنید. روزانه افراد بسیار زیادی برای تلفن همراه خود شارژ تهیه می کنند. عموما سود فروش شارژ به شرکت های بزرگی میرسد که بهتر تبلیغ می کنند و در نتیجه توجه کاربران بیشتری را به سوی خود جلب می کنند. شارژامد سود حاصل از خرید شارژ را از حالت متمرکز خارج کرده و آن را میان کاربران توزیع می کند.



درآمد شما چطور محاسبه می شود؟
بابت هر شارژی که خودتان خرید میکنید ۳۵ درصد سود حاصل از خرید شارژ به شما تعلق میگیرد. (سود شارژ مبلغی است که از طرف شرکت سرویس دهنده تحت عنوان سود به ما داده می شود و برای اپراتورهای مختلف، متفاوت است) علاوه بر این میتوانید با معرفی دوستانتان به برنامه از خرید آنها نیز 25 درصد امتیاز و درآمد کسب کنید.


چقدر میتوانم درآمد داشته باشم؟
محدودیتی وجود ندارد.


امنیت پرداخت در شارژآمد به چه صورت است؟
شارژآمد برای حفاظت از اطلاعات شما از پروتکلهای امنیتی مختلفی استفاده میکند و در حال حاضر جزء امن ترین روشهای خرید شارژ می باشد. ما از درگاه بانکی وب و موبایلی یا MPG برای پرداخت شما استفاده میکنیم. همچنین متصل به سامانه ی پیوند بانک مرکزی هستیم که به شما این امکان را میدهد که کارت را در برنامه وارد نفرمایید. این روش منطبق بر آخرین دستورالعمل های بانک مرکزی می باشد. تمام ارتباطات رمزنگاری شده و تبادل اطلاعات روی بستر SSL انجام می شود. امنیت پرداخت شما برای ما در شرکت ایمن پرداز آروید یک اولویت است.

چقدر زمان برای کسب این درآمد باید صرف شود؟
شما نیازی ندارید که در این برنامه زمانی صرف نمایید همه ما افرادی را در بین دوستان و آشنایان می شناسیم که از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند. کافی است که این برنامه را به آنها معرفی کنیم!



برخی از قابلیت های شارژامد عبارتند از:

خرید شارژ آسان برای اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل

کسب درآمد از خرید دوستان در برنامه

باخبر شدن از خرید هر یک از دوستان

امکان تسویه حساب به صورت روزانه


کد معرف من: FunnyTSB


برای دریافت برنامه شارژآمد به لینک های زیر مراجعه فرماید.


دانلود اپلیکیشن شارژآمد از سیب اَپ

دانلود اپلیکیشن شارژآمد از بازار

دانلود اپلیکیشن شارژآمد از فروشگاه گوگل پلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی