وبلاگ رسمی کار در منزل

تمام کارهای معتبر ، مرتبط در خانه را اینجا بیابید . . .

وبلاگ رسمی کار در منزل

تمام کارهای معتبر ، مرتبط در خانه را اینجا بیابید . . .

وبلاگ رسمی کار در منزل
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

۸ شغل پردرآمد خانگی | وبلاگ رسمی کار در منزل

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ
شغل پردرآمد خانگی برای آنها که کار در منزل را دوست دارند

اگر اشتغال در یک محیط بسته و رسمی شما را آزار می‌دهد یا اینکه به دلیل گرفتاریهای خانوادگی مثل پرستاری از بیمار یا فرزندتان مجبور به کار در منزل هستید ۸ پیشنهاد عالی برایتان داریم تا بتوانید درآمدی که انتظارش را دارید بسازید و علاوه بر آن در خانه باشید و مجبور به حضور در یک محل کار نباشید. با ما همراه باشید تا با این ۸ شغل پردرآمد خانگی بیشتر آشنا شوید.

۱.مشاور بازاریابی

اگر مدتی در صنعتی خاص مشغول به کار بوده و از تجربه کافی برخوردار هستید، چرا نقش یک مشاور بازاریابی را بر عهده نگیرید؟ می‌توانید کار خود را با ارائه خدمات به مشتری‌های آشنا آغاز کنید و کم کم کارتان را گسترش دهید.


۲. مشاغل مربوط به اینترنت

اگر به کامپیوتر و اینترنت علاقمند هستید، بد نیست اگر به شغل هایی مانند طراحی وب فکر کنید. تنها هزینه‌ای که برای شروع کار خود لازم دارید هزینه سیستم‌های کامپیوتری است.

۳. عکاسی

اگر عکاسی را دوست دارید، چرا از آن به عنوان یک شغل استفاده نکنید؟ کافی است تجهیزات و ابزار دیجیتال موردنیاز را فراهم کنید. حتی می‌توانید شغلتان را گسترش بدهید و به فیلمبرداری و آموزش عکاسی هم بپردازید.

۴. کسب و کار اینترنتی

اگر به بازار سهام و تغییر و تحولات آن علاقمند هستید، احتمالا تجارت آنلاین شغل مناسبی برای شما خواهد بود. می‌توانید در منزل بمانید و خدمات مشاوره‌ای و تجاری خود را به مشتریان ارائه بدهید.

۵. املاک و مستغلات

با کاهش و افزایش مداوم نرخ زمین و مسکن، بسیاری از مشتریان به مشاوره و کمک دلالان و کارشناسان مسکن نیاز پیدا می‌کنند. اگر در این زمینه از علاقه و تجربه کافی برخوردار هستید، می‌توانید به عنوان یک واسطه یا مشاور مسکن مشغول به کار شوید.

۶. قطعات اتومبیل

بسیاری از افراد به اتومبیل علاقمند هستند ولی نمی‌دانند که می‌توانند این علاقه را به یک شغل تبدیل کنند. شما می‌توانید با کارخانه‌ها تولید‌کننده قطعات خودرو قرارداد ببندید و به مشتری هایی که به آنها احتیاج دارند ولی چگونگی تماس با سازندگان را نمی‌دانند، خدمات ارائه بدهید.

۷. کیترینگ مواد غذایی

آشپزی هم می‌تواند یک شغل پردرآمد خانگی  باشد، حتی در داخل خانه شما! کافی است استعداد آشپزی داشته باشید، سلیقه مشتری‌ها را بشناسید و صد البته به غذا و آشپزی علاقمند باشید.

۸. باغبانی

برای باغبان بودن لزومی ندارد به باغچه‌های دیگران رسیدگی کنید و گل هایشان را آب بدهید. می‌توانید مکانی را در نظر بگیرید و علاوه بر کاشت گیاهان و گل‌های مختلف، به فروش تجهیزات باغبانی، آموزش و مشاوره مشغول شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی